30 dni na zwrot
Darmowa dostawa od 200 zł
505517206 Pn.-Pt. 10.00-18.00
infopage
  • Strona główna
  • Wymiana, zwroty i reklamacje
Wymiana, zwroty i reklamacje

Adres do odsyłki towaru:

LOVELY FASHION
ARKADIUSZ LIPIŃSKI
ul. Dzieci Zamojszczyzny 45
08-110 Siedlce


Tel.: 505 517 206
E-mail: sklep@lovelyfashion.pl


Wymiany

Wymiana towaru możliwa jest tylko na inny rozmiar lub kolor w ramach tego samego modelu, pod warunkiem, że Sprzedawca dysponuje towarem, na który miałaby nastąpić wymiana.

W celu wymiany towaru należy skontaktować się ze sprzedawcą drogę e-mailową w celu rezerwacji wybranego rozmiaru. W mailu należy podać numer zamówienia, którego ma dotyczyć wymiana i informacje dotyczące wymiany.

Po otrzymaniu odpowiedzi ze sklepu, że towar jest zarezerwowany należy opłacić koszt odsyłki wymienionego towaru oraz wypełnić formularz wymiany i wraz z towarem odesłać na adres wskazany powyżej

Formularz Wymiany do pobrania dostępny jest pod linkiem:

 

FORMULARZ wymiany

W przypadku wymiany, Kupujący ma obowiązek odesłać towar na swój koszt oraz opłacić koszty odsyłki wymienionego towaru.

 

Zwroty

Krok 1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy - klik TUTAJ-> Formularz

Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Krok 2. Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Krok 3. Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!

Krok 4. Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

 

Reklamacje

Produkty mogą posiadać minimalne wady fabryczne tj. śladowe ilości kleju, wystające nitki lub inne surowce wykorzystywane do procesu wytwarzania. Wady te nie podlegają reklamacji.

Jeśli towar ma wady, nie wymienione wyżej Klient powinien złożyć reklamację. W tym celu Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego KLIK TUTAJ-> Formularz

Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia przez Klienta żądania reklamacyjnego ustosunkuje się do żądania. Jeżeli w ciągu tych 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy.

 

Pomyłki

W przypadku pomyłki Sprzedającego co do zamówienia, Klient winien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia szczegółów dotyczących wymiany. W mailu Klient powinien wskazać numer zamówienia i towar, którego dotyczy pomyłka oraz opisać rodzaj pomyłki. W przypadku pomyłek koszty wymiany pokrywa Sprzedawca

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl